Nabídka spolupráce

Možnosti podpory a spolupráce

Projekt podpoříte zakoupením vstupenky, zapojením vašeho potenciálu do příprav festivalu, poskytnutím finančních prostředků na propagaci a reklamu nebo barterovým obchodem za zboží či služby. Spoluprací na festivalu získáte v první řadě vstupenky na profesionálně pojatou akci, kterými můžete obdarovat své přátele, zaměstnance či obchodní partnery. Vašim hostům tak zprostředkujete mimořádné společenské setkání v příjemném prostředí zrekonstruovaného sálu. Pečlivě připravený program a volba místa konání jsou též vhodné pro uspořádání firemního večírku či jiných teambuildingových aktivit. K dispozici vám poskytneme salonek a zajistíme kvalitní catering. V průběhu večera se můžete prezentovat viditelně umístěným bannerem, reklamním stánkem či jinými propagačními materiály. Vaše logo hodláme šířit v mediální kampani tak, abychom napomohli zvýšit povědomí nejen o festivalu, ale i o vaší značce. V nabídce jsou kromě výběru individuální kampaně připraveny cenově zvýhodněné balíčky. Participací na festivalu Plzeňské BIGBÍTY máte možnost podpořit nejen image vaší společnosti v průběhu mediální kampaně, ale rovněž napomoci ke zvýšení kvality kulturního života a celkově tak přispět ke kultivaci našeho „společného prostoru“.

Tento projekt je realizován ve spolupráci s městským obvodem Plzeň 1.

Mediální podpora akce

Vaší značku započneme šířit mediální kampaní na sociální síti facebook @PLZENSKEBIGBITY a stránkách www.PLZENSKEBIGBITY.cz. Zde postupně uveřejníme tiskovou zprávu, video pozvánku, soutěže o volné vstupenky a poděkování partnerům projektu za spolupráci. Tiskové zprávy necháme též publikovat v kulturním přehledu Plzeňského deníku, Mladé frontě DNES, ve Zpravodaji MO Plzeň 1, na stránkách MO 1 Plzeň a internetových serverech o kulturních událostech v Plzni a Plzeňském kraji. Pro tištěnou kampaň dále vyhotovíme plakáty formátu A2 a letáky formátu A6. Plakáty vylepíme na oficiálních plochách společnosti Rengl, ve výlohách obchodů, vývěskách města Plzně, vstupech administrativních budov, restaurací apod. Letáky rozdáme lidem do rukou, vložíme do poštovních schránek, rozmístíme v restauracích a klubech. Rádiový spot, rozhovory o akci a soutěže o vstupenky začnou vysílat vybraná rádia nejméně týden před akcí. Televizní pozvánku, záznam průběhu večera a odvysílání reportáže zprostředkuje TV ZAK. Na základě spolupráce s MO Plzeň 1 bude reportáž opakovaně promítána i v prostorách městského obvodu. Za dostatečné finanční podpory hodláme mediální kampaň rozšířit o billboardy, lavičky, tramvajové letáky a polep vozů MHD. Dokumentaci mediální kampaně pro dokázání „prokazatelnosti“ finančnímu úřadu poskytneme nejpozději do 40-ti dnů po akci.

Kompletní nabídku spolupráce můžete zobrazit zde.

Orientační cenovou nabídku můžete zobrazit zde.

Pro získání hesla k otevření souboru orientační cenové nabídky napište Váš e-mail a odešlete požadavek.

 
Pokud budete mít chuť dozvědět se o našem projektu více, neváhejte mě kontaktovat. Rád se s Vámi setkám osobně.

Tomáš Täuber
pořadatel festivalu
GSM: +420 602 663 574
Mail: tomas@atelier3T.cz
Mail: info@plzenskebigbity.cz

 

Reference